Bliv set mere online med Google Ads – skab leads og konverteringer, nemt og hurtigt.
Med Google Ads fanger du ofte bottom funnel searchers idet at du fanger dine potientielle kunder i deres research – eller købsfase.
Hvis jeg vil være nummer 1 i søgeresultaterne på Google, skal jeg betale meget.
Svar: Ja og nej –
Det kræver selvfølgelig et fornuftigt budget at ligge højest, især hvis din virksomhed opererer i et marked med stor konkurrence.
Med Google Ads PPC skal du ikke nødvendigvis betale mere for at være øverst i søgeresultaterne.
Kort sagt, så bruger Google nemlig machine learning til at bedømme kvaliteten af dine kampagner, og rankerer dine kampagner efter det, samt den pris du er villig til at betale pr. klik.
Du kan læse mere om dette HER
Er du i tvivl om Google Ads er løsningen for dig?
Har du spørgsmål vedr. Google Ads, kan vi afholde et møde gratis og uforpligtende. Her kan vi snakke budget og forventninger.
Google Ads er ikke altid bedste løsning i din branche – derfor kommer vi også med vores personlige holdning og erfaringer ift. hvilke markedsføringsplatforme der vil passe bedst til dine behov.
Book et møde via knappen nedenfor eller send mig en mail på marcus.volsted@nemdigital.dk
👇
Det er vigtigt at vores kunder føler sig trygge, og hele tiden ved hvad der foregår med deres markedsføring.
Vi sender dig igennem en nem onboarding proces, som tager 5-10 min.
Du får dirkete adgang til vores ugentlig opdateret diagram af KPI’er fra jeres kampagner.
Vi afholder et månedlig møde hvor vi snakker om udviklingen af jeres markedsføring.
Læs evt. vores Google Ads opstartsguide her.
Ja – Du kan godt komme på Googles sider uden Google Ads.
Ønsker du at lande på side 1 med dine søgeresultater, anbefaler vi at du læser mere om SEO. Du kan læse om hvad SEO er her.
SEO er en længere proces, og noget du hele tiden skal sørge for at optimere – hvis du altså ønsker at få organiske resultater på din hjemmeside. Ønsker du markedsføring, anbefaler vi stadig, at du lægger enten tid eller budget af til SEO, da det er en essentiel faktor for din online forretning, som også spiller en rolle for dine kampagner i Google Ads.
Der er desværre ikke noget korrekt svar til dette.
Det afhænger af flere faktorer: Din forretning, konkurrencen, hvad dit formål er med markedsføring, hvad de budget er, og hvor “god” din hjemmeside er (Google kigger på landingpageoplevelsen i Google Ads).
Som guideline vil vi anbefale Google Ads til Service-virksomheder, eller e-commerce virksomheder.
Facebook, og Instragram kan også benyttes til mange målgrupper inden for især E-commerce.
Hvis du er i tvivl, så tøv ikke med at kontakte os via denne mail:
marcus.volsted@nemdigital.dk
Markedsføring kræver en del penge før det kan betale sig – ofte er de penge godt givet ud ift. hvad man får ud af kampagnerne.
Har du en lille virksomhed og overvejer at gøre Google Ads, så skal du som min. bruge 3.000 – 4.000 kr. i adspend. Har du ikke økonomi til det budget, anbefaler vi, at du prøver med organisk vækst. Du har også mulighed for at købe leads og bygge et fundament der først.
Har du 1.500 kr at bruge til reklame / ads udelukkende, så kan det ofte ikke betale sig at køre markedsføring derigennem.
Alt over 3.000 – 4.000 kr er et fint budget at starte på. Er du en større virksomhed bør du køre meget mere aggressivt med dit budget.
Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt og aftaler en ledig tid.
Vi ser frem til at høre fra dig!